Y.S.PARK prekės ženklą renkasi geriausi plaukų meistrai visame pasaulyje. Daugybė žvaigždžių stilistų ir tokie savo srities profesionalai kaip Guy Tang, Ted Gibson, Kevin Mancuso, Nathaniel Hawkins, Christian Mark, Michael Silva yra ištikimi Y.S.PARK produkcijai ir ne be reikalo: juk visi šie įrankiai yra kuriami turint vieną tikslą – kad jais būtų galima pasiekti maksimaliai gerą rezultatą.

Dauguma rinkoje esančių šukų ir šepečių – tik tarpininkai tarp meistro ir kliento, tačiau ponas Parkas laiko juos tokiais pačiais svarbiais, jei ne svarbesniais, už elektros prietaisus ir modeliavimo priemones. Šukos ir šepečiai yra daugiausiai salonuose naudojami įrankiai, tačiau į jų dizainą, deja, neretai investuojama mažiausiai laiko.

Young Soo Parkas dėl to nesiskundė, o tiesiog ėmėsi reikiamų pokyčių pats. Kalbėtis su ponu Parku apie jo kurtus įrankius – tai lyg kalbėtis su mokslininku ar inžinieriumi apie jo naujausius išradimus. Susipažinkite ir jūs artimiau su Y.S.PARK įkūrėju ir tikra grožio industrijos legenda.

Kodėl pasirinkote kirpėjo specialybę?

Nuo pat mažens mane domino kūryba, ypač dizainas. Neturėjau stabdžių! Norėjau perkurti kiekvieną aplinkui esantį objektą. Ši aistra galiausiai atvedė mane prie šukuosenų dizaino – čia jaučiau turintis daugiausiai kūrybinės laisvės.

Kas jus įkvėpė sukurti šiandien visų taip mėgstamą Y.S.PARK prekės ženklą?

Dirbdamas stilistu, kiekvieną dieną leisdavau salone tobulindamas savo įgūdžius. Laikui bėgant ėmiau derinti skirtingus metodus norėdamas darbą atlikti greičiau, paprasčiau ir tiksliau. Būtent šie trys tikslai tapo mano įkvėpimu kurti naujo dizaino įrankius, kurie galėtų padėti man ne tik nepriekaištingai įgyvendinti savo viziją, bet ir tobulėti – visa tai taupant brangų klientų laiką. Tokia buvo pradžia to, ką šiandien žinome kaip „Y.S.PARK Professional“.

Kuo Y.S.PARK šukos, šepečiai ir aksesuarai skiriasi nuo kitos rinkoje esančios produkcijos?

Kitų prekės ženklų įrankiai dažniausiai kuriami dizainerių, kurie niekada nestudijavo kirpėjo profesijos. Visa Y.S.PARK produkcija sukurta mano rankomis… kirpėjo rankomis! Būtent dėl šios priežasties galėjau įgyvendinti mano prekės ženklui žinomumą atnešusias naujoves. Kuomet įrankį kuria ne kirpėjas, jis dažniausiai tai daro remdamasis jau rinkoje esančia produkcija, kuri pamažu suvienodėja ir praranda funkcionalumą. Bėda ta, kad tie dizaineriai niekuomet patys nenaudos savo sukurto įrankio – jie juk nekerpa ir nedažo plaukų! Jų įrankiai kuriami tik teoriškai įsivaizduojant praktines pritaikymo galimybes. Suprasdamas šią situaciją aš nusprendžiau viską pradėti nuo nulio ir iš naujo sukurti įrankius, atitiksiančius mano, kaip plaukų meistro, poreikius. Visų pirma, aš įsivaizduodavau galutinį šukuosenos rezultatą, kurį man reikės išgauti, ir tik tuomet sukurdavau įrankį, kuris padės man tai padaryti.

Kaip jaučiatės žinodamas, kad jūsų įrankius naudoja žymiausi stilistai visame pasaulyje?

Džiaugiuosi, kad žymiausi plaukų meistrai galvoja taip pat, kaip aš. Jie niekuomet nesigailės dėl išleistų pinigų, nes mano įrankiai taps priemone, padėsiančia jiems pasiekti savo užsibrėžtų tikslų. Aš didžiuojuosi ir esu dėkingas galėdamas pasidalinti savo produkcijos verte su kitais.

Nesunku pastebėti, kad Y.S.PARK produkcijos žinomumas sklido iš lūpų į lūpas. Ar kada įsivaizdavote, kad pasieksite tokio lygio pripažinimą ir sėkmę grožio industrijoje?

Tiesą sakant, taip. Galvojau apie tai jau tuomet, kai sukūriau savo pirmąsias šukas (YS-339 ir YS-101). Jau šiose šukose panaudoti du skiriamieji Y.S.PARK dizaino ženklai: Y.S.PARK skylutės korpuse bei trumpesnis pirmasis dantelis. Demonstracinius kirpimus atliekantys meistrai scenoje dažnai mano šukas vadina „tos šukos su skylutėm“ – lengva atsiminti dėl jų kokybės ir paprasta atskirti dėl dizaino. Tuomet, kai žinia tik ėmė sklisti, dar kiekvieną dieną dirbau savo salone ir visiškai neinvestavau į pardavimus. Tuo metu toks prekės ženklo atpažįstamumas padarė didžiulę paslaugą. Juk pačioje pradžioje netgi turėjau problemų su produkcijos platinimu – platintojai nenorėdavo imti naujo dizaino šukų, nes jos jiems atrodė brokuotos ar sulūžusios (pavyzdžiui, trumpesnis priekinis dantelis). Bet aš nenuleidau rankų ir dabar visi žino, kad „tos šukos su skylutėm“ yra Y.S.PARK šukos.

Be šukų, šepečių ir aksesuarų, jūs esate sukūręs ir visiškai unikalių įrankių rinkinį, naudojamą performuoti kirpėjų ir koloristų suvokimą apie galvos formą ir visai naujoje šviesoje atskleisti kirpimo meną. Šis rinkinys vadinamas HEAD FIT RULERS („Galvos Formos Liniuotės“), ir mes dar nesame matę nieko panašaus! Kodėl, kaip ir kada jūs sukūrėte šią revoliucingą techniką?

Nuo 1990-ųjų aš pradėjau produkcijos eksportą į JAV ir kitas užsienio šalis. Taip pat ėmiau dalyvauti tarptautiniuose konkursuose, skleidžiau savo žinią ir populiarinau savo įrankius visame pasaulyje. Tuomet ir supratau, kad neegzistuoja vienodi tarptautiniai kirpimo standartai, kirpėjai neturi vieno bendro supratimo, atspirties taško. Aš norėjau nutiesti tiltą tarp stilistų visame pasaulyje, ir, kadangi jau turėjau pakankamai patirties tiek dizaino, tiek inžinerijos srityse, naudodamas geriausias technologijas, aš sukūriau Y.S.PARK „Head Fit Rulers“ („Galvos Formos Liniuotes“) ir jų pagalba nubraižiau „3D Head Map“ („3D Galvos Žemėlapį“).

Netrukus pradėjote vesti ir mokomąja programą su šia technika?

Taip, nuo 2000-ųjų aš pradėjau vesti savo mokomąją programą Y.S.PARK akademijoje Tokijuje, ten apmokiau visus savo salono darbuotojus. Dabar paleidinėju šią programą visame pasaulyje. Ateityje planuojame įkurti Tarptautinę Akademiją ir kviesti joje mokytis kirpėjus, koloristus ir dėstytojus iš viso pasaulio.

 Kokiose šalyse šiandien jau galima mokytis jūsų sukurtos technikos?

Šiuo metu „Galvos Formos Liniuočių“ ir „3D Galvos Žemėlapio“ programos dėstomos Japonijoje, JAV, Kanadoje, Korėjoje, Kinijoje, Vokietijoje ir Rusijoje.

Kokių naujų fantastiškų idėjų turite savo planuose? Išduokite paslaptį!

Šiuo metu dirbu su keliais naujais įrankiais. Tačiau pilnam kiekvieno produkto sukūrimui man reikia ne mažiau nei 6 metų – pirmiausia išbandau juos savo salone ir atidirbu iki tobulybės. Yra sakoma, kad meistrystei pasiekti reikia 10 tūkstančių valandų, ir aš tuo tikiu. Taip pat tikiu, kad kantrybė atsiperka.


Informacijos šaltinis: UAB GRAŽVALDA,  oficialiais Y.S.PARK atstovais Lietuvoje